Content

Riktigt bra content uppskattas av era målgrupper och delas i era följares nätverk.

I ett löpande pr-samarbete hjälper vi er med att ta fram enkla filmer, livesända seminarier och producera podcasts. Vi skapar infografik som stärker er närvaro i sociala medier. Vi kan formge era trycksaker och hålla i redaktörskapet för större produkter.

Vi hjälper er hela vägen från skräddarsydd strategi och kreativt idéskapande till färdigt innehåll.

Vill du veta mer?

Andreas Rolfer Wrangö

Våra specialister inom content

Andreas Rolfer Wrangö

Seniorkonsult

Andreas ansvarar för Westanders tjänster inom content. Tidigare har han arbetat över tio år som journalist på Dagens Nyheter och Sveriges Radio.
– Testa att filma. Att filmen blir av är viktigare än att den blir perfekt, säger Andreas Rolfer Wrangö.

Daniel Skog

Pr-konsult

Daniel är specialiserad på samhällsbyggnad. Tidigare har han arbetat länge med beteendepåverkande kommunikation i bland annat Malmö stad.
– Bjud på kunskap. Var hjälpsam och dela med dig av erfarenheter och användbara tips, säger Daniel Skog.

Johan Lindahl

Pr-konsult

Johan är specialiserad på hållbarhet och digital kommunikation. Tidigare har han arbetat som producent på Sveriges Radio och på Naturskyddsföreningen.
– Våga använda känslomässiga budskap. Det berör och skapar engagemang, säger Johan Lindahl.

Katalin Herngren Bachry

Pr-konsult

Katalin är specialiserad på hållbarhet och varumärkesstrategi. Tidigare har hon bland annat arbetat på produktionsbolaget Chimney Group.
– Gör en spridningsplan. Med rätt distribution kan fler upptäcka ditt innehåll, säger Katalin Herngren Bachry.

Mattias Falk

Seniorkonsult

Mattias är specialiserad på opinionsbildning. Tidigare har han arbetat länge inom tidskriftsbranschen, bland annat på Bonnier Tidskrifter.
– Satsa på kvalitet. Välskrivna texter och ett tilltalande utseende höjer trovärdigheten, säger Mattias Falk.

Sofie Ek

Seniorkonsult

Sofie ansvarar för Westanders tjänster inom varumärkesstrategi och är specialiserad på digital kommunikation. Tidigare arbetade hon på Chimney Group.
– Använd flera kanaler. Leverera samma innehåll, anpassat för de olika kanalerna, säger Sofie Ek.