Fakta
Kursdatum
Torsdag den 15 maj kl 9.00–16.00. Lunch ingår.
Kursen ges också den 27 november.
Plats
Kursen hålls i Westanders lokaler på Hammarbybacken 27 i Stockholm.
Deltagaravgift
14 850 kronor exklusive moms. Vid avanmälan mindre än två veckor före kursstart debiteras full deltagaravgift.
Antal deltagare
För optimal gruppdynamik är det totala antalet deltagare begränsat till tolv personer, med högst två personer från samma företag eller organisation.
Boka en egen kurs
Du kan även boka en egen version av den här kursen. Priset är 108 000 kronor exklusive moms och gäller en anpassad version för upp till 15 deltagare från ditt företag. Kontakta oss för ett skräddarsytt upplägg!
Lärare

Amanda Edfeldt
Amanda är specialiserad på digital kommunikation och varumärkesstrategi. Tidigare har hon varit marknadsansvarig på hudvårdsbolaget Emma S.

Monica Reinebo
Monica ansvarar för Westanders specialistområde Idrott och friluftsliv. Tidigare har hon bland annat arbetat med kommunikation för Socialdemokraterna och Unicef.
Sagt om kursen
I kursutvärderingen hösten 2024 fick kursen rekommendationsbetyget 9,7 på en tiogradig skala.
Här är några kommentarer om kursen:
”Massor av inspiration och konkreta verktyg för att ta fram en strategi, mål och mätetal för våra digitala kanaler.”
”Jag känner mig jätteinspirerad efter kursen!”
”Jag har antecknat en MASSA grejer jag ska göra i utvecklingen av sociala medier, hemsidan och våra nyhetsbrev.”
”Bra att det var handfast och matnyttigt med tydliga instruktioner på hur en borde gå tillväga.”
”Energi och ny kunskap och bra exempel från både kursledare och deltagare.”
Läs om våra tjänster inom digital kommunikation.