Fakta
Kursdatum
Torsdag den 7 mars kl 9.00–16.00. Lunch ingår.
Plats
Kursen hålls i Westanders lokaler på Hammarbybacken 27 i Stockholm.
Deltagaravgift
14 850 kronor exklusive moms. Vid avanmälan mindre än två veckor före kursstart debiteras full deltagaravgift.
Antal deltagare
För optimal gruppdynamik är det totala antalet deltagare begränsat till tolv personer, med högst två personer från samma företag eller organisation.
Boka en egen kurs
Du kan även boka en egen version av den här kursen. Priset är 108 000 kronor exklusive moms och gäller en anpassad version för upp till 15 deltagare från ditt företag. Kontakta oss för ett skräddarsytt upplägg!
Lärare

Monica Reinebo
Monica är chef för enheten Westander Digital. Tidigare har hon ansvarat för digitala strategier på Socialdemokraterna och FN:s barnfond Unicef.

Victor Ahlén
Victor är specialiserad på digital kommunikation och opinionsbildning. Tidigare har han varit strateg i fackföreningen Kommunals ledningsstab.
Sagt om kursen
I kursutvärderingen våren 2023 fick kursen rekommendationsbetyget 10,0 på en tiogradig skala.
Här är några kommentarer om kursen:
”Massor av inspiration och konkreta verktyg för att ta fram en strategi, mål och mätetal för våra digitala kanaler.”
”Jag känner mig jätteinspirerad efter kursen!”
”Jag har antecknat en MASSA grejer jag ska göra i utvecklingen av sociala medier, hemsidan och våra nyhetsbrev.”
”Bra att det var handfast och matnyttigt med tydliga instruktioner på hur en borde gå tillväga.”
”Energi och ny kunskap och bra exempel från både kursledare och deltagare.”
Läs om våra tjänster inom digital kommunikation.