Frukostklubb: Så gör ni varumärkesplattformen praktiskt användbar

Vad ska en varumärkesplattform innehålla för att bli användbar i det dagliga kommunikationsarbetet? På vilka sätt kan medarbetarna involveras i framtagandet? Och hur undviker ni floskelfällan? Pr-byrån Westander bjuder in till ett frukostsamtal om att ta fram en varumärkesplattform.

Ett varumärke kan beskrivas som ett knippe associationer. En varumärkesplattform sammanfattar varumärkets önskade innehåll och ger er vägledning i kommunikationen med omvärlden. Westanders expertpanel ger konkreta tips på hur ni gör varumärkesplattformen praktiskt användbar.

Medverkande

Frida Blom, ansvarig för Westanders tjänster inom varumärkesstrategi

Katalin Herngren Bachry, specialist på varumärkesstrategi, Westander

Moderator

Johannes Krunegård, seniorkonsult, Westander

Läs mer om våra specialister inom varumärkesstrategi.