Content

Content är innehåll som ni publicerar i egna kanaler för att ge ny kunskap eller inspiration. Ett långsiktigt arbete med content stärker varumärket och är ett utmärkt sätt att ta plats i samhällsdebatten.

Börja med att ringa in vilka ni vill nå och varför, innan ni tittar på hur ni når dem och vilket content ni då ska skapa.

Westander hjälper gärna till hela vägen från skräddarsydd strategi till färdigt innehåll och utvärdering.

Vill du veta mer?

Andreas Rolfer Wrangö

Våra specialister inom content

Andreas Rolfer Wrangö

Seniorkonsult

Andreas ansvarar för Westanders tjänster inom content. Tidigare har han arbetat över tio år som journalist på Dagens Nyheter och Sveriges Radio.
– Lär av medieredaktionerna och skapa content som utgår från målgruppen, säger Andreas Rolfer Wrangö.

Johan Lindahl

Pr-konsult

Johan ansvarar för Westanders tjänster inom storytelling. Tidigare har han arbetat som producent på Sveriges Radio och ledarskribent på Aftonbladet.
– Våga använda känslomässiga budskap. Det berör och skapar engagemang, säger Johan Lindahl.

Mattias Falk

Seniorkonsult

Mattias är specialiserad på opinionsbildning. Tidigare har han arbetat länge som journalist inom tidskriftsbranschen, bland annat på Bonnier Tidskrifter.
– Ta reda på vilket innehåll era målgrupper behöver för att bli intresserade, säger Mattias Falk.