Digitalisering

Hur kan vi klara kompetensförsörjningen, säkra utbyggnaden av den digitala infrastrukturen och stärka innovationsförmågan?

Sverige ska bli bäst i världen på att använda digitaliseringens möjligheter. För att detta ska ske behöver företagen delta mer aktivt i digitaliseringsdebatten. Vi på Westander hjälper våra uppdragsgivare att nå ut med sina budskap.

Våra specialister analyserar, opinionsbildar och driver på utvecklingen på digitaliseringsområdet. Kontakta oss gärna så berättar vi mer.

Vill du veta mer?

Monica Reinebo

Våra specialister inom digitalisering

Monica Reinebo

Affärsområdeschef

Monica är chef för enheten Westander Digital. Tidigare har hon arbetat hos Socialdemokraterna och på FN:s barnfond Unicef.
– Positionera varumärket. Bestäm vad just ni kan tillföra digitaliseringsdebatten, säger Monica Reinebo.

Daniel Olsson

Pr-konsult

Daniel ansvarar för Westanders specialistområde Arbetsmarknad. Tidigare har han arbetat med lobbying på Unionen och som pr-konsult på Priority Group.
– Kartlägg ståndpunkter. Gå igenom partiprogram och uttalanden från partiernas talespersoner, säger Daniel Olsson.

Linnea Sandström Lange

Seniorkonsult

Linnea är specialiserad på public affairs och hållbart byggande. Tidigare har hon bland annat arbetat på organisationen Personal PAC i Chicago.
– Våga problematisera. Resonera även kring motargumenten och digitaliseringens baksidor, säger Linnea Sandström Lange.

Maja Stridsberg

Affärsområdeschef

Maja är chef för enheten Westander Politik och Opinion. Resumé utsåg henne 2018 till en av Näringslivets 150 Superkommunikatörer
– Definiera digitalisering. Förklara tydligt vad begreppet innebär för er verksamhet, säger Maja Stridsberg.

Sebastian Stjern

Affärsområdeschef

Sebastian är chef för enheten Westander Corporate Communications. Tidigare har han bland annat startat och varit vd för skjortföretaget The Fair Tailor.
– Ta ställning. Stick ut hakan och gör tydliga ställningstaganden i debatten, säger Sebastian Stjern.