Digitalisering

Hur kan vi klara kompetensförsörjningen, säkra utbyggnaden av den digitala infrastrukturen och stärka innovationsförmågan?

Sverige ska bli bäst i världen på att använda digitaliseringens möjligheter. För att detta ska ske behöver företagen delta mer aktivt i digitaliseringsdebatten. Vi på Westander hjälper våra uppdragsgivare att nå ut med sina budskap.

Våra specialister analyserar, opinionsbildar och driver på utvecklingen på digitaliseringsområdet. Kontakta oss gärna så berättar vi mer.

Vill du veta mer?

Maja Stridsberg

Våra specialister inom digitalisering

Maja Stridsberg

Affärsområdeschef

Maja är chef för enheten Westander Digital och Opinion. Resumé utsåg henne 2018 till en av Näringslivets 150 Superkommunikatörer
– Definiera digitalisering. Förklara tydligt vad begreppet innebär för er verksamhet, säger Maja Stridsberg.

Elisabeth Grunditz

Pr-konsult

Elisabeth ansvarar för Westanders tjänster inom ungdomskommunikation. Tidigare har hon varit ansvarig för Svenskt Näringslivs skolkommunikation.
– Våga problematisera. Resonera även kring motargumenten och digitaliseringens baksidor, säger Elisabeth Grunditz

Monica Reinebo

Seniorkonsult

Monica ansvarar för Westanders tjänster inom digital kommunikation. Tidigare har hon arbetat hos Socialdemokraterna och på FN:s barnfond Unicef.
– Positionera varumärket. Bestäm vad just ni kan tillföra digitaliseringsdebatten, säger Monica Reinebo.

Nils Grunditz

Affärsområdeschef

Nils är chef för enheten Westander Politik och Analys. Tidigare har han arbetat inom Stockholms stad och på riksdagens utredningstjänst.
– Prata begripligt. Använd ett enkelt språk utan floskler och svengelska fackuttryck, säger Nils Grunditz.

Sebastian Stjern

Affärsområdeschef

Sebastian är chef för enheten Westander Företagskommunikation. Tidigare har han bland annat startat och varit vd för skjortföretaget The Fair Tailor.
– Ta ställning. Stick ut hakan och gör tydliga ställningstaganden i debatten, säger Sebastian Stjern.