Ett tankeledarskap handlar om att driva branschens utveckling, vara den efterfrågade experten och stärka företagets varumärke på ett specifikt område. Som tankeledare har ni högre ambitioner än att bara delta i debatten.
För att bli tankeledare krävs ett långsiktigt förhållningssätt, gärna med en treårig målbild som vägledning. Vi hjälper våra uppdragsgivare att bli mer fokuserade och proaktiva, bland annat genom konkreta pr-planer som omfattar såväl strategi som aktiviteter. Vi stärker er kommunikation med fokus, uthållighet och utifrånperspektiv.
Alla våra samarbeten har en kundansvarig konsult och en arbetsgrupp vald utifrån kompetens och engagemang. Kundansvarig involverar ofta även andra specialiserade kollegor. Westanders enhetliga timpris gör att vi enkelt kan skräddarsy teamet efter uppdragets behov för stunden.
Omfattningen och utformningen av Westanders stöd skräddarsys helt utifrån uppdragsgivarens behov.