Digital kommunikation
Bra digital kommunikation stärker varumärket och bygger relationer med viktiga målgrupper. Genom att använda de senaste metoderna och arbeta smart kan ni maximera effekterna av er kommunikation.
Våra specialister inom digital kommunikation har lång erfarenhet av att arbeta med sociala medier, digitala kampanjer, annonsering, webbstrategier och opinionsbildning. Vi kan hjälpa er med allt från analys och strategi till innehåll och genomförande.
Strategi
Analys
Person-pr
Stärka arbetsgivarvarumärket
Krisplan för sociala medier
Letar du efter något annat?
Våra specialister inom digital kommunikation
Amanda ansvarar för Westanders tjänster inom digital kommunikation. Tidigare har hon varit marknadsansvarig på hudvårdsbolaget Emma S.
– Ta fram en plan. Komplettera strategin med en tydlig och konkret aktivitetsplan, säger Amanda Edfeldt.Jonas är specialiserad på opinionsbildning och hållbarhet. Tidigare har han arbetat i miljörörelsen och varit ordförande för Klimatriksdagen.
– Testa och lär. Utveckla kanalerna genom att våga testa, dra lärdomar och försöka igen, säger Jonas Bane.Mattias ansvarar för Westanders tjänster inom opinionsbildning. Tidigare har han arbetat över tio år som journalist, bland annat på Bonnier Tidskrifter.
– Våga prioritera. Satsa på en eller ett par kanaler som är viktiga för era målgrupper, säger Mattias Falk.Monica ansvarar för Westanders specialistområde Digitalisering. Tidigare har hon bland annat arbetat med kommunikation för Socialdemokraterna och Unicef.
– Anpassa er tonalitet. Hitta ett tilltal som passar kanalen, målgruppen och er själva, säger Monica Reinebo.
Du kanske också vill läsa...
Kommunicera digitalt
Vill du arbeta mer strategiskt? Handbok i digital kommunikation ger dig 260 praktiska tips om strategi och kanaler. Läs, ladda ner eller beställ.Kurs: Digital strategi
Skapa fokus och uthållighet i er digitala kommunikation. Vi ger dig inspiration, handfasta råd och tips på hur du kan arbeta mer strategiskt.10 tips om digital strategi
En digital strategi sammanfattar syfte, målgrupper, kanalval, innehåll och mål för er digitala kommunikation. Vi ger dig praktiskt användbara tips.