Tjänster
Allt fler företag väljer att kommunicera på andra sätt än genom köpt reklamutrymme. Vi vill bidra till ökat samhällsengagemang.
Ett företag som deltar i samhällsdebatten bygger sitt varumärke, stärker företagskulturen, fördjupar sina kundrelationer, skapar nya affärsmöjligheter och blir en mer attraktiv arbetsgivare.
Här nedan kan du läsa mer om Westanders tjänster, våra specialistområden och hur vi kan hjälpa er med samhällsengagerad kommunikation.
Digital kommunikation
Kriskommunikation
Ledarskap
Medieträning
Opinionsbildning
Pr-partner
Public affairs
Strategi
Varumärkesstrategi
Letar du efter något annat?
Specialistområden
Flera av oss på Westander är generalister som gärna använder vår pr-kompetens brett, men vi är också många specialister med särskild kompetens inom olika ämnesområden.
Här nedan kan du läsa mer om några av våra specialistområden. Kontakta oss gärna för att se hur vi kan hjälpa er.
Corporate communications
Hållbarhet
Hälsa och forskning
Klimat och energi
Mänskliga rättigheter
Samhällsbyggnad
Letar du efter något annat?
Att välja pr-byrå
Valet av pr-byrå är viktigt. Innan ni eventuellt anlitar Westander, föreslår vi att ni också kontaktar andra pr-byråer. Be gärna om både möten och offerter.
Om ni känner tveksamhet till ett mer omfattande åtagande, kan ni alltid föreslå ett avgränsat konkret testsamarbete. Undvik alla avtal med uppsägningstid.
Träffa Westander?
Fem tips om effektiv upphandling
Direktupphandling
Rankinglistor
12 rutiner för hög kvalitet
Andra pr-byråer
Konkurrerande uppdrag
Politiska uppdrag
Pro bono?
Du kanske också vill läsa...
Gör din röst hörd
Pr-handboken 2025 innehåller 300 tips om hur man kommunicerar på andra sätt än genom köpt reklamutrymme.Gå en kurs hos oss
Vässa dig i pr-arbetet genom att gå någon av våra öppna kurser, eller låt oss ta fram en skräddarsydd kurs för ditt företag.Vi som jobbar på Westander
Vi är cirka 40 anställda med olika bakgrund, främst från områden som politik, journalistik, ledarskap och marknadsföring.