Frukostklubb: Så får ni medarbetarna med på varumärkesresan

Hur gör ni medarbetarna delaktiga i företagets varumärkesarbete? Vad kan ni göra för att varumärkesplattformen inte ska bli en hyllvärmare? Och går det att involvera brett utan att skapa falska förhoppningar om medbestämmande? Pr-byrån Westander bjuder in till ett frukostsamtal om att förankra varumärkesarbetet.

Att ta fram en varumärkesplattform behöver inte vara svårt. Den stora utmaningen ligger ofta i att få chefer och medarbetare att använda budskapen konsekvent och med stor uthållighet. Westanders expertpanel ger konkreta tips på hur ni kan kvalitetshöja varumärkesarbetet genom att involvera era medarbetare.

Datum och tid: Onsdag den 12 februari. Panelsamtalet börjar klockan 8.15 och avslutas 9.00.

Medverkande

Frida Blom, ansvarig för Westanders tjänster inom varumärkesstrategi

Birger Lycken, affärsområdeschef, Westander Kris och Ledarskap

Moderator

Anna Koblanck, pr-konsult, Westander

Läs mer om våra specialister inom varumärkesstrategi.