Digital kommunikation

Bra digital kommunikation stärker varumärket och bygger relationer med viktiga målgrupper. Genom att använda de senaste metoderna och arbeta smart kan ni maximera effekterna av er kommunikation.

Våra specialister inom digital kommunikation har lång erfarenhet av att arbeta med sociala medier, digitala kampanjer, annonsering, webbstrategier och opinionsbildning. Vi kan hjälpa er med allt från analys och strategi till innehåll och genomförande.

Vill du veta mer?

Monica Lundbom

Våra specialister inom digital kommunikation

Monica Lundbom

Pr-konsult

Monica ansvarar för Westanders tjänster inom digital kommunikation. Tidigare har hon arbetat hos Socialdemokraterna och på FN:s barnfond Unicef.
– Våga prioritera. Satsa på en eller ett par kanaler som är viktiga för era målgrupper, säger Monica Lundbom.

Johan Lindahl

Pr-konsult

Johan ansvarar för Westanders tjänster inom storytelling. Tidigare har han arbetat som producent på Sveriges Radio och ledarskribent på Aftonbladet.
– Anpassa er tonalitet. Hitta ett tilltal som passar kanalen, målgruppen och er själva, säger Johan Lindahl.

Linnea Sandström Lange

Pr-konsult

Linnea ansvarar för Westanders specialistområde Arbetsmarknad. Tidigare har hon bland annat arbetat på organisationen Personal PAC i Chicago.
– Målgruppsanpassa budskapen. Se till att paketera dem så relevant som möjligt för följarna, säger Linnea Sandström Lange.

Nils Grunditz

Affärsområdeschef

Nils är chef för enheten Westander Politik och Analys. Tidigare har han arbetat inom Stockholms stad och på riksdagens utredningstjänst.
– Renodla innehållet. Välj en tydlig inriktning och håll er konsekvent till den, säger Nils Grunditz.

Ylva Werlinder

Pr-konsult

Ylva är specialiserad på kriskommunikation. Tidigare har hon varit pressekreterare åt Gudrun Schyman och kommunikatör på Södersjukhuset.
– Ta fram en policy. Skapa framför allt riktlinjer för hur ni hanterar kritik i sociala medier, säger Ylva Werlinder.