Digital kommunikation

Bra digital kommunikation stärker varumärket och bygger relationer med viktiga målgrupper. Genom att använda de senaste metoderna och arbeta smart kan ni maximera effekterna av er kommunikation.

Våra specialister inom digital kommunikation har lång erfarenhet av att arbeta med sociala medier, digitala kampanjer, annonsering, webbstrategier och opinionsbildning. Vi kan hjälpa er med allt från analys och strategi till innehåll och genomförande.

Vill du veta mer?

Mattias Falk

Våra specialister inom digital kommunikation

Mattias Falk

Tf affärsområdeschef

Mattias är tf chef för enheten Westander Digital. Tidigare har han arbetat över tio år som journalist, bland annat på Bonnier Tidskrifter.
– Våga prioritera. Satsa på en eller ett par kanaler som är viktiga för era målgrupper, säger Mattias Falk.

Fredrik Wittbjer

Pr-konsult

Fredrik är specialiserad på digitalisering. Tidigare har han varit pr-konsult på Reform Society och projektledare på Malmö stads strategiska digitaliseringsenhet.
– Förnya strategin årligen. Plattformarna och användarnas beteenden förändras snabbt, säger Fredrik Wittbjer.

Ida Alterå

Seniorkonsult

Ida är specialiserad på opinionsbildning och public affairs. Tidigare har hon varit ordförande för CUF och ledamot i Centerpartiets partistyrelse.
– Renodla innehållet. Välj en tydlig inriktning och håll er konsekvent till den, säger Ida Alterå.

Jenny Rydén

Pr-konsult

Jenny är specialiserad på digital kommunikation. Tidigare har hon arbetat över tio år som journalist på Expressen och Sveriges Television.
– Fördela ansvar. Utse en ansvarig för respektive kanal med tydliga mandat, säger Jenny Rydén.

Jonas Bane

Pr-konsult

Jonas är specialiserad på opinionsbildning och hållbarhet. Tidigare har han arbetat i miljörörelsen och varit ordförande för Klimatriksdagen.
– Testa och lär. Utveckla kanalerna genom att våga testa, dra lärdomar och försöka igen, säger Jonas Bane.

Wanja Kaufmann

Pr-konsult

Wanja ansvarar för Westanders tjänster inom ungdomskommunikation. Tidigare har hon bland annat varit programansvarig på Sidas Afghanistanenhet.
– Målgruppsanpassa budskapen. Se till att paketera dem så relevant som möjligt för följarna, säger Wanja Kaufmann.

Victor Ahlén

Pr-konsult

Victor är specialiserad på digital kommunikation och opinionsbildning. Tidigare har han varit strateg i fackföreningen Kommunals ledningsstab.
– Ta fram en plan. Komplettera strategin med en tydlig och konkret aktivitetsplan, säger Victor Ahlén.