Så blir ni tankeledare i er bransch

Vad är ett tankeledarskap egentligen, vilka företag är goda exempel och vad är fördelarna? Hur går ni rent praktiskt till väga för att göra ert företag till tankeledare? Och vilka är de vanligaste fallgroparna? Under 45 minuter berättar Frida Blom om hur ni kan driva branschens utveckling, bli den efterfrågade experten och stärka företagets varumärke.

Kostnad
Priset är 27 000 kronor exklusive moms inom Stockholm. Fakturering sker efter genomfört föredrag.

Frida Blom
Frida ansvarar för Westanders grundtjänst pr-partner och är även specialiserad på ledarskap. Tidigare har hon varit ordförande för Svenska Freds- och Skiljedomsföreningen.

Sagt om föreläsaren
”Engagerande, utmanande och inspirerande!”
”Klok och påläst, man får förtroende.”
”Förklarar saker på ett enkelt och begripligt sätt.”
”Imponerad av hennes tydlighet!”