Frukostklubb: Så maxar ni varumärkesplattformen
Vad krävs för att varumärkesplattformen ska bli praktiskt användbar? Hur blir medarbetarna ambassadörer för varumärket? Och varför är deltagande i samhällsdebatten den ultimata varumärkesbyggaren? Pr-byrån Westander bjuder in till ett frukostsamtal om att stärka varumärket.
Ett varumärke kan beskrivas som ett knippe associationer. En praktiskt användbar varumärkesplattform sammanfattar varumärkets önskade innehåll och ger er vägledning i kommunikationen med omvärlden. Westanders expertpanel ger praktiska tips på hur ni maximerar genomslaget av varumärkesplattformen.
Medverkande
Frida Blom, ansvarig för Westanders tjänster inom varumärkesstrategi
Johanna Look, byråchef, Westander
Moderator
Kristoffer Housset, affärsområdeschef, Westander
Läs mer om Westanders tjänster inom varumärkesstrategi.