Pr-partner

I ett löpande samarbete tillför vi struktur, driv och utifrånperspektiv. Vi har ett långsiktigt förhållningssätt, gärna med fokus på uppdragsgivarens drömläge om tre år.

Alla våra samarbeten har en kundansvarig konsult och en arbetsgrupp vald utifrån kompetens och engagemang. För att säkerställa kundnytta i enskilda arbetsmoment involverar kundansvarig även vid behov andra specialiserade kollegor.

Vi hjälper våra uppdragsgivare att bli mer proaktiva, bland annat genom konkreta handlingsplaner som omfattar såväl strategi som aktiviteter.

Vill du veta mer?

Johanna Look

Sex av våra pr-experter

Johanna Look

Byråchef

Johanna ansvarar för Westanders grundtjänst Pr-partner. Hon är en av våra mest erfarna konsulter och specialiserad på varumärkesstrategi.
– Ingen publicitet har ett egenvärde. Bestäm vilket syfte ni har med ett ökat mediegenomslag, säger Johanna Look.

Anders Wennerstrand

Affärsområdeschef

Anders är chef för enheten Westander Hållbarhet. Tidigare har han arbetat mer än tio år på TT, bland annat som chef för centraldesken.
– Bestäm er för ett budskap som ska finnas som en röd tråd i all er kommunikation, säger Anders Wennerstrand.

Andreas Rolfer Wrangö

Seniorkonsult

Andreas ansvarar för Westanders tjänster inom medieträning. Tidigare har han arbetat över tio år som journalist på Dagens Nyheter och Sveriges Radio.
– Mitt bästa råd är att upprätta en konkret och kronologiskt uppbyggd handlingsplan, säger Andreas Rolfer Wrangö.

Maja Stridsberg

Seniorkonsult

Maja är specialiserad på opinionsbildning och digital kommunikation. Resumé utsåg henne 2018 till en av Näringslivets 150 Superkommunikatörer.
– Inspireras av konkurrenternas metoder och genomför dem lite bättre, säger Maja Stridsberg.

Mattias Falk

Seniorkonsult

Mattias är specialiserad på opinionsbildning. Tidigare har han arbetat länge som journalist inom tidskriftsbranschen, bland annat på Bonnier Tidskrifter.
– Genomför månadsvisa pr-möten där ni utvärderar aktiviteter och uppdaterar planen, säger Mattias Falk.

Sara Arborén

Tf affärsområdeschef

Sara ansvarar för specialistområdet Westander Hälsa och Forskning. Tidigare har hon bland annat varit presskontakt på Swedbank.
– Sätt upp tydliga mål för genomslaget och redovisa måluppfyllelsen regelbundet, säger Sara Arborén.